Košík:je prázdny
bez DPH:0,- Kč
s DPH:0,- Kč

Servis a oprava výrobků u Vás doma. Spokojenost našich zákazníků s výrobky Panasonic je pro nás prioritoiu......

  • Pridané: 08.10.2015   |   1139 čítaní / zobrazení

Nahlášení záruční opravy

Spokojenost našich zákazníků s výrobky Panasonic a námi poskytovanými službami jsou pro nás prioritou. Proto Vám nabízíme pro vybrané výrobky službu servisního zásahu a opravy výrobku doma prostřednictvím specializovaných autorizovaných partnerů.

Uvedená služba záručního domácího servisu je nabízena pro následující kategorie výrobků v platné záruční době:

Nahlaseni-zarucni-opravy_01

Plazmové, LCD a LED televizory od uhlopříčky 37¨ včetně

Nahlasenie-zarucnej-Opravy_04

Kombinované chladničky, pračky a sušičky.

Pro nahlášení opravy výrobku z některé výše uvedených kategorií, prosím, vyplňte formulář „registrace opravy u zákazníka“ viz níže, nebo kontaktujte zákaznickou linku společnosti Panasonic na čísle 236 032 911. Po příjezdu technika je před zahájením opravy nutno předložitnákupní doklad k výrobku pro potvrzení platnosti záruční doby a bezplatné vyřízení reklamace. V opačném případě bude výjezd technika a případná oprava zpoplatněna. Nabízená servisní služba je určena pouze pro výrobky v platné záruční době. Služba se nevztahuje na všechna nastavení proveditelná uživatelem, instalaci přístroje, vysvětlení ovládání či zapojení přístroje.

Nahlaseni-zarucni-opravy_03

Registrace opravy u zákazníka

Služba "Servis a oprava u zákazníka" je poskytována v České a Slovenské republice na výrobky Panasonic v záruce, a které byly dovezeny společností Panasonic. Objednání služby prostřednictvím vyplnění registračního formuláře, nebo zavoláním pracovníkovi zákaznické podpory není považováno za uplatnění reklamace ve smyslu § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Reklamace je uplatňována v okamžiku, kdy je zákazníkem umožněn přístup k Produktu a posouzení jeho vady.


Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.